Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ήρθε η άνοιξη, ή ακομα???

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! :)

Μμμ.. δε μου 'ρχεται τίποτα να γράψω (υπολειτουργώ Δευτεριάτικα) οπότε θα φάω το μηλαράκι μου σαν καλό παιδί και απλά θα σας δείξω αυτά που έφτιαξα το σκ, να μου πείτε την άποψή σας! 

Purse (frame width 12,5cm)
Purse (frame width 12,5cm)

necessaire (20x15cm approx.)

necessaire (20x15cm approx.)
Purse (frame width 10cm)

Purse (frame width 10cm)

purse (frame width 20cm)

purse (frame width 20cm)


Με το τελευταίο purse μετά απο λίγο τσακωθήκαμε, γιατι έκανα ομολογουμένως λάθος και του έφτιαξα τσαντούλα αντί για ρηχό πορτοφολάκι, χωρίς να παρατηρήσω οτι δεν έχει μεγάλο άνοιγμα το frame. Αποτέλεσμα αυτού να τραβηχτεί όταν πήγα να το ανοίξω πολύ και έφυγε λίγο το ύφασμα από το πλάι.
Τί να κάνεις.. μαθάινω ακόμα! :P (ευτυχώς δεν του είχα βάλει ακόμα λουράκια, χαχα)

Καλή, φωτεινή και χαρούμενη εβδομάδααα! :)))
xxx

8 σχόλια:

  1. Την έφερες εσύ την άνοιξη με τα όμορφα πορτοφολάκια σου και τα χαρούμενα υφασματάκια σου...σε λίγο δεν θα βρίσκεις μήλα στο σούπερ μάρκετ αλλά φράουλες :P
    Καλή εβδομάδα φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ φίλη μου, δημιουργική μεταποιήτρια :)
    Καλή εβδομάδα!! αχ.. φράουλες... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hr8e ki edw h anoi3h!!!: D
    love them all
    kai mou 8umhses oti 3exasa na parw to mhlo mou sto grafeio :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσαν όλα πολύ όμως ξεχωρίζω την γκρι τσάντα και το πορτοφόλι με τα λουλούδια .Ομορφα,όμορφα,όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φτιαχνεις καταπληκτικα πραγματα .τ υφασματα ο τροπος που τα συνδυαεις μ αρεσει παρα πολυ!χαρηκα που σε βρηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή