Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

30 days photo challenge - August

Καλό μήνα! Αύγουστος επι τέλους! Ναι ώ ναι είναι καλοκαίρι, αναμφίβολα! Σε λίγο θα πάμε διακοπές, ΝΑΙΙΙΙ τί καλά! Μέσα μου χορεύω σα cartoon! :P

Απο σήμερα λοιπόν ξεκινά και το 30 days photo challenge! Ταράααααα....

Πρίν λίγες μέρες η αγαπητή anzouya μας προκάλεσε σ αυτό το καθημερινό project. Κάθε μέρα θα βγάζουμε μια φωτογραφία (ανάλογα με το θέμα της κάθε μέρας) και θα τη δημοσιεύουμε στο blog μας! Ακόμα και αν ειμαστε διακοπές μπορούμε να βγάζουμε φωτογραφίες και να τις ανεβάσουμε μετά. 
Περάστε απ το blog της για λεπτομέρειες, εγώ έχω ενθουσιαστεί!

Σας φιλώ
σματς σμουτς


xxx :)

3 σχόλια:

  1. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα! Ανυπομονώ να δω τις φωτος σου! ειδικά αν περιλαμβάνουν και σκηνικό διακοπών θα είναι SUPER! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααχ καλή μου anzouya σε λίγες εβδομάδες ναι. Για την ώρα το σκηνικό θα ναι πόλης.. ουφ, λίγο ακόμα λιγοοοοοο!!!
    :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αντε ακόμα μία στην παρέα μας!!! Εγώ μόλις ανέβασα την 1η μου!!!
    Φιλάκια πολλά και ανυπομονώ να δω τις φώτο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή